۱۳۹۹ شنبه ۲۱ تير
تاریخ ایجاد: ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ شهريور  

 شـرح کار واحــدIT

 

سخت افزار

  • سرویس دوره ای سخت افزار حوزه طبق فرآيند مربوطه
  • رفع اشکالات و موارد پیش آمده در هر سیستم و لوازم جانبي و نصب سيستم عامل و درايوها
  • رفع عیب اولیه تجهیزات شبکه

 

نرم افزار

  • فراهم سازی بستر استفاده از منابع نرم افزاری شبکه ازقبیل نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد درخواست کاربران با درنظرگرفتن نیاز واقعی آنها جهت جلوگیری ازترافیک نرم افزاری در هر سیستم
  • ارائه مشاوره براي استفاده بهينه از نرم افزارها
  • رفع آلودگيهاي ويروسي بوجود آمده در كامپيوترهاي اداري

 

آموزش

  • مشارکت در برگزاری برنامه های آموزشی IT
  • ارائه آموزشهاي مورد نياز كاربران از طريق وب سايت واحد

 

امور ستادی

  • انتقال تصمیمات مدیریت فناوری اطلاعات به حوزه مربوطه
  • انتقال نظرات و نیازها (حسب عملکرد حوزه مربوطه )به مدیریت فناوری اطلاعات
  • شرکت در جلسات مدیریت فناوری به طور منظم
  • پاسخ به مکاتبات اداری در موعد مقرر
  • ارائه گزارشات لازمه و مرتبط در موعد مقرر
  • پایش و ارزشیابی منظم از تمام فعالیتهای مرتبط با IT

 

شبکه

  • اقدام درجهت اتصال و یا انفصال کامپیوترهای موجود در حوزه بنا به نیاز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظیمات مربوطه منطبق بر فرآيندهاي مدیریت فناوری.
  • برطرف نمودن اشكالات كاربران در استفاده از سرويسهاي شبكه دانشگاه طبق فرآيندهاي مدیریت فناوری
  • حفظ امنيت فيزيكي محيط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور ها

اتوماسیون

  • رفع مشکلات تنظیمات سیستم کاربری از طریق اتصال remoteو در صورت نیاز به صورت حضوری
  • راهنمایی تنظیمات سیستم
  • راهنمایی کاربری سیستم
  • دریافت و جمع آوری انتقادات و مشکلات از کاربران و انتقال انتقادات و مشکلات مفید به دانشگاه
  • اعمال و تغییر در امضاهای مدیران مجموعه
  • دریافت مشکلات مکاتباتی واحدها و سعی در برطرف کردن روال های واحدها
  • رفع مشکل به صورت حضوری کاربران
  • آموزش به مدیران جدید
  • تماس تلفنی جهت رفع مشکلات، خطاها
  • ایجاد و تغییر کاربران جدید
  • ایجاد و تغییر الگوهای نامه ها

 

پرتال

  • همکاری جهت بروزرسانی پرتال مرکز
 
نظر شما :
captcha
ما را در فضای مجازی دنبال کنید

RSS GoogleReader