۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر
تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ اسفند    تعداد بازدید : 187

بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
مراجعین محترم؛
1  این تارنما مجهز به امکان دریافت درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش اداره بازرسی و پاسخگویی شکایات، و تکمیل
فرم درج شکایت و گزارش  استهمچنین امکان تماس با مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی ۱۶۹۰ و مرکز پاسخگویی سلامت۱۴۹۰و مرکز پاسخگویی پزشک خانواده ۱۵۹۰ و پاسخگویی نظام سلامت 190  فراهم است.

2-  به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد.

3-  برای برقراری ارتباط با ریاست دانشگاه از طریق منوی ریاست دانشگاه در وبگاه اقدام فرمایید.

4-  جهت بهره مندی از خدمات تفکیک شده هر بخش، به وبگاه مربوطه (مانند: بیمارستان، دانشکده، معاونت و...) مراجعه نمایید.

5- جهت تماس با بخش های مختلف، به وبگاه مربوطه (مانند: بیمارستان، دانشکده، معاونت و...) و قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

6- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد، در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 


نظر شما :
captcha
ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • بیانیه خصوصی
  • کانال تلگرام
  • نقشه سایت
  • rss