پایگاه خبری و اطلاع رسانی
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
کد : 49955-55054      تاریخ ایجاد : ۱۴۰۳ چهارشنبه ۹ خرداد   آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۳ چهارشنبه ۹ خرداد    تعداد بازدید : 550
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد:

افتتاح 18 پروژه بهداشتی طی دو هفته آینده در جنوب کرمان/ سه سال جهاد خستگی ناپذیر در حوزه سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: 18 پروژه بهداشتی در حوزه دانشگاه با زیربنای 2 هزارو 200 متر مربع طی دو هفته آینده افتتاح می شود این پروژه ها با اعتبار 53 میلیاردو 375 میلیون تومان احداث شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکتر علی اصغر خیرخواه با اشاره به جایگاه بهداشت در سلامت جامعه اظهار داشت: برخورداری افراد از خدمات سلامت امری ضروری است که باید در تحقق آن اقدامات اصولی و زیربنائی انجام شود.

وی با بیان اینکه بهداشت علم پیشگیری از بیماری‌ها، طولانی کردن عمر و بالا بردن سلامتی است و در نظر عموم به معنای سلامتی است، افزود: خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در زمینه ارتقای خدمات بهداشتی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صورت گرفته که دستاورد آن بهبود روز افزون، سلامت مردم شریف جنوب کرمان است.

خیرخواه با اشاره به پروژه های بهداشتی افتتاح شده طی سه سال گذشته در منطقه تصریح کرد: یکصد واحد بهداشتی شامل آموزشگاه بهورزی، تسهیلات زایمانی، خانه بهداشت، مرکز جامع سلامت، محل زیست ماما و پزشک، محوطه سازی و حصارکشی و ... با زیربنای 12 هزارو 455 متر مربع و اعتباری بیش از 143 میلیاردو 100 میلیون تومان در جنوب کرمان به بهره برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: 18 پروژه بهداشتی در حوزه دانشگاه با زیربنای 2 هزارو 200 متر مربع طی دو هفته آینده افتتاح می شود این پروژه ها با اعتبار 53 میلیاردو 375 میلیون تومان احداث شده است و 33 پروژه هم در حال ساخت است که تلاش داریم هر چه سریعتر به نتیجه برسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه در دولت شهید آیت الله رئیسی در کنار همه خدمات ارزنده در بخشهای مختلف اقدامات جهادی در حوزه سلامت کشور به ویژه مقابله با کرونا صورت گرفت، افزود: در راستای ارتقای خدمات سلامت جنوب کرمان ۵۱۷ نیروی بهداشتی طی سه سال گذشته به مجموعه پرسنل دانشگاه افزوده شده است.

نظر شما :
captcha