پایگاه خبری و اطلاع رسانی
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
کد : 49955-55110      تاریخ ایجاد : ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۱ خرداد   آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۱ خرداد    تعداد بازدید : 295
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:

انتخابات بستری برای ارتقای دانش و بصیرت سیاسی جامعه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: انتخابات بستری برای ارتقای دانش و بصیرت سیاسی مردم است که اساتید و دانشجویان به عنوان فرهیختگان جامعه نقش اساسی در این راستا دارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکتر علی اصغر خیرخواه ظهر امروز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه ضمن تبریک فرارسیدن ماه ذی الحجه اظهارداشت: افتخار ما خدمت در دوره شهید خدمت است و بزرگترین خدمت این دولت در حوزه سلامت جنوب کرمان حرکت سریع در مسیر توسعه فضاهای درمانی با ساخت ۳بیمارستان در منطقه است و اینکه در آزمون پیش رو 200 کادر درمانی در حوزه دانشگاه جذب می شوند.

وی با بیان اینکه بدترین حالت در وضعیت کنونی روحیه نا امیدی در جامعه است که خواسته دشمنان نظام جمهوری اسلامی است، افزود: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برای جایگاهی که شهید رئیسی با اخلاص و عمل فصل جدیدی برای آن ایجاد کرد مهمترین موضوع در این انتخابات است، باید کسی انتخاب شود که با همین آرامش کشور را پیش ببرد.

خیرخواه با بیان اینکه این انقلاب مردمی است و با این دسیسه ها از مسیر خود منحرف نخواهد شد، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد، ناامیدی در بین مردم ایجاد کند و اهمیت انتخابات و همچنین مشارکت مردم را کمرنگ جلوه دهد، باید ملت همیشه در صحنه برنقش خود در تعیین سرنوشت کشور تاکید کنند.

نظر شما :
captcha