بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
مراجعین محترم؛
1 این تارنما مجهز به امکان دریافت درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش اداره بازرسی و پاسخگویی شکایات، و تکمیل فرم درج شکایت و گزارش است. همچنین امکان تماس با مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی ۱۶۹۰ و مرکز پاسخگویی سلامت۱۴۹۰و مرکز پاسخگویی پزشک خانواده ۱۵۹۰ و پاسخگویی نظام سلامت 190 فراهم است.
2- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد.
3- برای برقراری ارتباط با ریاست دانشگاه از طریق منوی ریاست دانشگاه در وبگاه اقدام فرمایید.
4- جهت بهره مندی از خدمات تفکیک شده هر بخش، به وبگاه مربوطه (مانند: بیمارستان، دانشکده، معاونت و...) مراجعه نمایید.
5- جهت تماس با بخش های مختلف، به وبگاه مربوطه (مانند: بیمارستان، دانشکده، معاونت و...) و قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.
6- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد، در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.